Numer Temat Cena
RE-1 Analiza rynku reklamy telewizyjnej 200 zł
RE-2 Humor w reklamie 250 zł
RE-3 Internet jako medium reklamowe 250 zł
RE-4 Internet jako nowe medium komunikowania społecznego 300 zł
RE-5 Internet jako nowe narzędzie reklamy 250 zł
RE-6 Kampania reklamowa w Internecie 300 zł
RE-7 Komunikowanie przedsiębiorstwa z rynkiem 250 zł
RE-8 Koszty reprezentacji i reklamy przedsiębiorstwa XYZ 300 zł
RE-9 Miejsce i rola reklamy prasowej 200 zł
RE-10 Perswazyjna rola reklamy 250 zł
RE-11 Postrzeganie i skuteczność reklamy w Internecie 350 zł
RE-12 Próba oceny skuteczności reklamy na wybranym przykładzie 300 zł
RE-13 Przekaz reklamowy i jego oddziaływanie na społeczeństwo 300 zł
RE-14 Reklama jako bodziec kształtujący zachowania konsumentów na rynku 300 zł
RE-15 Reklama jako element marketingu 200 zł
RE-16 Reklama jako narzędzie wspomagające zarządzanie 250 zł
RE-17 Reklama społeczna 250 zł
RE-18 Reklama w systemie marketingu przedsiębiorstwa XYZ 250 zł
RE-19 Reklama w turystyce 200 zł
RE-20 Reklamy w Unii Europejskiej, rygory, funkcjonowanie, może nawet "pozycje jaką zajmuje 250 zł
RE-21 Rola i funkcja reklamy w kształtowaniu popytu 450 zł
RE-22 Rola i skuteczność reklamy telewizyjnej w Polsce 200 zł
RE-23 Rola i znaczenie Internetu w organizacji kampanii reklamowych 250 zł
RE-24 Rola i znaczenie technik multimedialnych w dynamizowaniu działań promocyjnych 400 zł
RE-25 Tradycyjne a nowoczesne media reklamowe 200 zł
RE-26 Uwarunkowania prawne działalności reklamowej 400 zł
RE-27 Wartości ujęte w kampaniach społecznych 250 zł
Kontakt