Numer Temat Cena
MA-1 Analiza firmy handlowej 250 zł
MA-2 Aspekty marketingu w sporcie na przykładzie piłki nożnej 300 zł
MA-3 Działalność marketingowa firmy 350 zł
MA-4 Działalność reklamowa przedsiębiorstwa na przykładzie przedsiębiorstwa 300 zł
MA-5 Działania marketingowe Uczelni 350 zł
MA-6 Idea programów lojalnościowych 250 zł
MA-7 Kanały dystrybucji na przykładzie firmy XYZ 250 zł
MA-8 Kanały dystrybucji usług 300 zł
MA-9 Konkurencyjność na przykładzie firmy usługowej 350 zł
MA-10 Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firmy XYZ 300 zł
MA-11 Marketing terytorialny jako efekt poszerzenia i pogłębienia wiedzy marketingowej 400 zł
MA-12 Marketing-mix w działalności firmy usługowej X 350 zł
MA-13 Marketingowa strategia produktu na przykładzie firmy X 400 zł
MA-14 Narzędzia budowania wizerunku firmy na przykładzie firmy X 300 zł
MA-15 Ocena i rola marki w firmie spożywczej 350 zł
MA-16 Ocena wpływu działań marketingowych na przykładzie firmy X 200 zł
MA-17 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie 350 zł
MA-18 Organizacji Kampanii Reklamowych 250 zł
MA-19 Organizowanie działań promocyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa 300 zł
MA-20 Organizowanie działań promocyjnych w przedsiębiorstwie produkcyjnym na przykładzie Fabryki 250 zł
MA-21 Plan rozwojowy firmy XYZ 350 zł
MA-22 Popularne formy przekazu reklamowego 400 zł
MA-23 Programy lojalnościowe firm 250 zł
MA-24 Promocja firmy XYZ 200 zł
MA-25 Promocja mix w sektorze turystycznym 250 zł
MA-26 Promocja na przykładzie operatora telefonii komórkowej 350 zł
MA-27 Promocja produktu na przykładzie Banku 300 zł
MA-28 Public Relations i wpływ na promocję firm 300 zł
MA-29 Reklama będąca narzędziem decydującym o zachowaniu nabywcy produktu 350 zł
MA-30 Reklama a rozwój przedsiębiorstwa 350 zł
MA-31 Reklama jako narzędzie kształtowania zachowania nabywców 350 zł
MA-32 Rola obsługi klienta na przykładzie firmy XYZ 300 zł
MA-33 Rola szkolenia personelu na przykładzie firmy XYZ 300 zł
MA-34 Specyfika marketingu przemysłowego 350 zł
MA-35 Strategia marketingowa na przykładzie firmy dystrybucyjnej XYZ 300 zł
MA-36 Strategia marketingowa na przykładzie firmy handlowej 350 zł
MA-37 Strategie budowania marki 200 zł
MA-38 Wpływ czynników psychologicznych na zachowania konsumentów 250 zł
MA-39 Wprowadzanie nowego produktu na rynek 300 zł
MA-40 Wykorzystanie marketingu społecznego przez przedsiębiorstwa komercyjne w opinii klientów - analiza i ocena na przykładzie wybranej grupy respondentów 400 zł
MA-41 Wzajemne zależności ERP i CRM 450 zł
MA-42 Zarządzanie marketingiem, produkcja usług i informacja w przedsiębiorstwie turystycznym 300 zł
MA-43 Zastosowanie instrumentów marketingu w firmie XYZ 400 zł
Kontakt